NOTICIAS

Programa de Bienvenida a Nous Professionals d'Infermeria i TCAE

26/06/2026

Programa de Bienvenida a Nous Professionals d'Infermeria i TCAE

A l'Hospital  General Universitari d'Alacant donem la benvinguda als nous professionals d'Infermeria  i Tècnics en Cures Auxiliars d'Infermeria (TCAE) que s'incorporen al nostre centre amb un acte de benvinguda i jornades de formació.

Amb l'objectiu de facilitar la seua integració i afavorir una incorporació segura i de qualitat, hem preparat un programa d'acolliment que combina sessions institucionals i formació específica en competències assistencials i ferramentes corporatives. 

Dilluns que ve 29 de juny, celebrarem l'acte oficial de benvinguda, que tindrà lloc en la Sala d'actes de l'Hospital, en horari de 10.30 a 15.00 hores. Durant esta jornada, els nous professionals coneixeran l'organització del centre, rebran informació sobre Medicina Preventiva, Sistemes d'Informació d'Infermeria, recursos corporatius i participaran en una sessió d'activació del Codi Parada i RCP bàsica. 

A més, al llarg dels dies següents es desenrotllaran diferents sessions formatives dirigides a Infermeria i TCAE, amb continguts específics com a transfusió en planta d'hospitalització, ventilació mecànica no invasiva i formació en les principals aplicacions clíniques i sistemes d'informació utilitzats al nostre hospital. 

Este programa posa de manifest el nostre compromís amb l'excel·lència assistencial, la seguretat del pacient i l'acompanyament dels professionals des del primer dia, afavorint una incorporació progressiva, segura i de qualitat. 

Consulta amb la teua supervisora el programa complet de benvinguda i sol·licita-li el formulari d'assistència per a les diferents sessions formatives. 

Esperem que esta nova etapa estiga plena d'aprenentatge, creixement professional i treball en equip al servici dels nostres pacients.

Compartir

Galeria d'imatges

Programa de Bienvenida a Nous Professionals d'Infermeria i TCAE

Agenda